Helpdesk
Un professional de les TIC
![Helpdesk](https://eu.edcwb.com/educanews/interface/images/noticies/qe-986fotopetita.jpg)
![](https://eu02.edcwb.com/qestudio/img/lineanaranja.gif)
![]() La principal funció del Helpdesk és solucionar les diferents incidències informàtiques patides pels seus clients. Per a això, o bé s'encarregarà d'atendre-les a distància a través de trucades, faxs o correus electrònics i les intenta resoldre ell mateix o les remetrà al departament corresponent; o bé s'haurà de desplaçar directament fins a l'usuari que ha avisat del problema per solucionar-lo. ![]()
| ACCÉS Si vols treballar com a helpdesk és recomanable que cursis els estudis següents: Cicles formatius de grau superior. Des de la família professional d'Informàtica i Comunicacions: ![]() |
![](https://eu02.edcwb.com/qestudio/img/detallsubtitol.gif)
El helpdesk sol treballar en el departament d'informàtica de l'empresa, dins l'equip de suport a usuaris. Tot i que cada vegada és més habitual que les empreses recorrin a companyies especialitzades per externalitzar aquests serveis.